Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona   99
                      



Przedstawiamy Wam, ponad dwuletni dorobek redakcji SS-NG. Wszystkie numery dostępne są zarówno jako online, jak i offline.
Jeżeli w którymś numerze, w wersji online, brakuje jakiegoś pliku graficznego, itp. to proszę, dajcie nam znać. Dopiero startujemy z tą wersją archiwum i mogły zdarzyć się jakieś wpadki.

[email protected]



Numer zamykający 2 lata naszego istnienia, a w nim: Wywiad z Panem Mirosławem Dymkiem w sprawie EARTHA 2160, relacja ze zlotu fanów owej gry, relacja z wykładu Techlandu: Współczesne gry komputerowe, zarządzanie produkcją oraz nowoczesne techniki multimedialne”, a także rekordowa ilość zapowiedzi i recenzji oraz dwa konkursy.
W 21 numerze przygotowaliśmy dla Was m.in. wywiad z Rafałem Błachowskim - organizatorem targów POZNAŃ GAME ARENA, relację z turniejy CS'a w poznanskim klubie E24, Manifest Pokolenia Błękitnej Błyskawicy, oraz cała masę recenzji, zapowiedzi oraz działów tematycznych!

Pierwszy numer wydany w zjednoczonej Europie, odpowiadający jej wszelkim normą jakościowym, może jedynie zagęszczenie głupawy i wypasionych tekstów mocno zawyża średnią uniją. W numerze to, co zwykle + m.in. relacja z targów POZNAŃ GAME ARENA, Historia Konsol. Wprowadzamy także opisy starych gierek…konsolowych. Skromnie mówiąc bardzo fajny numerek nam wyszedł, warto zobaczyć ;)
Nowy, klimatyczny lay, rysunki w CIA, komiksy w Krótkiej Przerwie w Zabijaniu i rysunki do opowiadań, tylko podkreślają jego świetną zawartość. W numerze szczególnie polecamy: relację z targów CEBIT 2004, , Grozę Grohibicji, Opowieści po denaturacie.

Tę edycję poświęciliśmy pamięci serii gier spod znaku Fallout, których nowe części raczej nie ujrzą już światła dziennego :( Oprócz tego postawiliśmy na sporą ilość zapowiedzi i recenzji, a także powołaliśmy do życia nowy dział pod nazwą Gry Online! Ten nr to także solidna prezentacja klawiatur dostępnych na naszym rynku oraz wyniki konkursu ogłoszonego w SS-NG #16!
W tym nr'e zapodaliśmy takie specjały jak: druga część wywiadu z v-ce naczem CDA, rozmowa z Janem Beuckiem, człowiekiem odpowiedzialnym za grę Restricted Area, który udostępnił nam jako jedynym niepublikowane dotąd screeny z niej! Ponadto gorąca relacja z targów Komputer Expo 2004 i jak zwykle masa miodu i orzeszków! Nr zdecydowanie warty swej ceny :)

WIELKI skok w nowy rok (?!).Tak, jak się spodziewałem, jest wielki :] Zassało go 8 000 zadowolonych czytelników. Wśród gorących zapowiedzi, recenzji i stałych działów, znajdują się w nim dwa wywiady z redkatorami CDA - Smugglerem i V-ce. Oczywiście byliśmy tam - było naprawdę miło :]. Ponadto organizujemy pierwszy, oficjalny (i to nie byle jaki) konkurs.
Numer świąteczny. Rozpoczynamy relacje z Polskiej Ligii UT, numer ma ponad 60 stron i naprawdę dobre artykuły. Ot, kolejny dobry (albo nawet lepszy) numer :].

Mamy się czym pochwalić :]Tematem numeru jest HALF-LIFE, oraz wszystko co o nim, dodatkach i kradzieży bety Hl2 wiedzieć powinniście. Do tego relacja z WORLD CYBER GAMES - czyli ogromnego turnieju growego, a także chyba rekordowa liczba zapowiedzi i materiałów o grach.
Po sukcesie 12 znów zaatakowaliśmy. W numerze znajduje się 2 część wywiadu. Chodź jest trochę chudszy od poprzednika także zystał uznanie czytelników i znów ściągnął się w rekordowej liczbie.

Tym numerem podbiliśmy świat! Po 2 miesiącach przygotowań, zmian i pracy wydaliśmy na świat numer w hołdzie ŚGK (związane to było z informacją o jego upadku) w którym wśród całej masy zmian (m.in. nowe , upragnione menu) i dobrych materiałów królował bardzo obszerny, ekskluzywny wywiad z Piotrem Pieńkowskim, red. naczelnym ŚGK. Numer ściągnęło ponad 6000 czytelników!
W numerze wakacyjnym oprócz tego co zwykle, obszerna relacja z Electronic Entertaiment Expo. To chyba ostatni taki numer - po wakacjach przełom.

Numer jubileuszowy, a co za tym idzie wyjątkowy - dwukrotnie grubszy niż poprzednie, poza tym powrócił na nasze łamy dział Głową W Mur i zadebiutowało w nim dwóch redaktorów - Sashh oraz Stawik.
9 numer a w nim małe zmiany kadrowe. Grono nasze opuścił Blendon, a LooZ^ poszedł na zasłużony urlop. Powrócił dział Skrzydlate Strony Gen. TopGun'a.

Numer prima aprilisowy pod nazwą USS-NG, wiele osób nabrało się na rozłam w redakcji i proces z Pro[cenzura] :] Na szczęście był to tylko żart, ale za to żartem nie było otwarcie firmowego sklepiku SS-NG ani uruchomienie w ramach STAR ZONE działu o Star Wars. Numer już zgodnie z tradycją troszkę lepszy niż poprzedni :]
Kolejny numer, kolejny rekord (co prawda nie pobity, ale wyrównany :P) - znów przygotowaliśmy dla Was 37 stron, świeżutkiego, gorącego stuffu... za to możemy się pochwalić innym osiągnieciem - w końcu wystartowaliśmy z własnym serwisem. Ta data to oficjalna data narodzin JTS (teraz PPK)). :D

Jakimś cudem udało nam się go wydać. Miał być numerem pod każdym względem przełomowym...niestety życie znów dało nam po...nosie. Mimo wszystkich niezrealizowanych planów numer ma 37 stron (najwięcej w historii) oraz posiada nowego laya!
Nasz pierwszy świąteczny numer, z bardzo miłą okładką (a raczej panią na okładce). Otwieramy Tips & Tricks i Wyłowione z Sieci

Do naszej ekipy dołącza TopGun. Otwieramy działy "Skrzydlate Strony" oraz "Galerię".
Do współpracy zapraszamy Pejotla oraz Konsolite, byłych redaktorów SS. Zaczyna się robić miło :]

Uruchamiamy "Strefę Śmierci", "Emu Farmę" i "Skup Złomu". No i dalej jazda!
Machina wojenna ruszyła! Przyjęliście go z wielkim entuzjazmem :]


  Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona   99